*Mmm...arabou*

Det ska bli gudomligt skönt med helg kan jag säga, min arma kropp behöver vila *skrattar*
Den behöver faktiskt det, har haft ont någonstans hela veckan *gaah*
Smet lite tidigare i från jobbet för jag hoppades att tvätt-tiden före min tid var ledig så jag kunde byta den och tadaa det var den, skönt.
Skulle haft mellan 16.00-18.00, fick nu mellan 14.00-16.00, så tänkte ta mig en tupplur efter sen en stund så man orkar se på Let's Dance ikväll med min Coca Cola och Paradisask ;)
Ska ju självklart fortsätta med att packa upp i lägenheten med, och det tänker jag pyssla med hela helgen så om jag har tur kan det bli i stort sett färdigt =)
Vill ha något gott att äta ikväll eftersom det är fredag, men frågan är vad???
Nu ska jag göra i ordning för att bli husmor i 2 timmar *ler*


Kommentarer
Postat av: TINA

Mumms choklad man blir typ bara sugen så fort man ser det.Händer om dagarna då?Jag letar jobb är hur svårt som helst typ.Så är det om man bor i en liten stad. har du kommit till rätta än då?
Kram

2008-02-08 @ 15:54:43
URL: http://tinolini.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: ska fan prova de :P

2008-02-08 @ 18:18:47
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0