*Härlig lördag*

Somnade i soffan i går efter att vi satt på en film vi hade hyrt =)
Skulle ju hälsa på mamma & pappa i Haverdal, så på vägen dit blev det en snabbis in på Gekås, hittade det jag var ute efter sen blev det snabbt ut.
Fy F*N för att åka dit en lördag aldrig mer säger jag bara, sjukt mycket folk, man fick ploga sig fram.
Fanns inte EN ENDA ledig parkeringsplats så vi fick ställa vid en av restaurangens parkeringar.
Väl hemma hos mamma & pappa bjöds det på fika, sen tog vi en promenix.
Var ju hur gött väder som helst *Me Like*
Till middag fick vi varmrökt lax från Lynga, otroligt god =)
Åkte hem sedan på kvällen. Putte var väldigt impad av både huset och själva Haverdal =)

I dag ska vi till Kungsbacka en stund.
Jag behöver nytt allergi nässpray, sedan ska jag in på ÖB och kolla om de har ett fotoalbum där.
Skulle kollat på det i Ullared, men var så stressad så glömde det *Oops*

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0