*Idéspruta*

Njaaa nu tog jag i lite i min rubrik haha.
Snodde ju faktiskt idén, MEN min bank visste inte något om det så jag har ju i allafall lämnat in ett tips till dom som de skulle vidarebefordra till de ansvariga *Coolt*
Läste om ett kul sparsätt i någon tidning som bl.a Nordea har börjat med så nu tycker jag att Swedbank ska haka på det =)
Annars då!?!
Jodå underbart gött väder i dag, är roligare att jobba när det är vår!
Vi fick lämna in våra intresseanmälningar inför brevservice 2010 i dag, det känns dock inte alls lika kul =( Hoppas man hamnar i något vettigt lag och få gå hyfsade distrikt.
Blir de åt helvete sen så kommer jag göra allt för att slippa det stället om jag så ska behöva plugga =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0