*1:a dagen på nya jobbet*

 Wow jag överlevde dagen haha*

Har ju inte varit nervös ett skit, men i morse när jag satt och väntade på bussen trodde jag att jag skulle dö.

Kändes som magen skulle explodera och mådde as illa haha, men det försvann så fort jag sagt hej till första postisen jag såg.

Fick gå runt och hälsa på alla, kan säga att av alla de människorna jag morsade på kommer jag bara ihåg namnet på 2 haha, det är illa.

Visades runt av en tjej, sen fick jag vara med en som hette Mattias och gå med honom idag.

Fick inte det området som jag egentligen ska ha, men då kommer jag ju att kunna 2 stycken inom 2 veckor och det är ju bra.

Vi körde distrikt 44, klart det var de där jäkla höghusen, MEN jag trodde ju att det bara var en ingång och att typ 20 både på samma våning.

Men det är 4 uppgångar i varje hus och med 2 dörrar på varje våning, det är ju göör skönt.

Hade dock 2 uppgångar där det var måååånga som bodde, men det löser sig nog.

Sammanlagt på den rundan är det 19 uppgångar och nu under sommaren 25, hehe hade ju något på 60 på mitt gamla, men är ju ändå lika många som bor där port ungefär.

Det verkar som jag ska köra själv redan i morgon *gulp*, ne men det är lugna puckar kommer ihåg det mesta, men behöver nog hjälp med att packa ner posten, vilket de säkert hjälper mig med.

Slutade 14.30 idag i af, och det verkar bra både jobbmässigt och med kollegor*

När jag slutade åkte jag hem för att duscha, sen åkte jag till Frölunda Torg, behövde gå till postcentret där som inte vi har nere hos oss.

Så har skickat i väg Fredriks paket nu, sen gick jag i några affärer och checkade lite.

Klockan är redan 18.07, sjukt fort det har gått idag, börjar 06.15 i fortsättningen nu.

Så längtar till min lägenhet nu, så man slipper gå upp för att behöva göra byten och sånt.

Måste gå upp vid 4 tiden nu, fy vad bökigt*

// Tin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0