*3 dagar kvar*

Står ju att det är 3 dagar kvar till min flytt, men kanske blir 2 dagar, mamma ringde och vi snackade om att kanske åka upp redan på lördag *Wohoow*
Ska ringa Cilla först bara och se om hon är hemma då, sen måste jag se om Johanna är där med så vi kan kolla i lägenheten.
Är faktiskt inte nervös ett skit, är så skum ju.
Blir aldrig nervös inför stora saker som när jag hade teoriprovet eller min uppkörning, eller som nu när man ska lämna familj, släkt och kompisar *skumt*
Men kan vara nervös för sånna töntiga saker som ringa frissan eller när jag ska träffa kompisar jag inte sett på ett tag haha*
Samtidigt är det väl bra jag inte är det heller på något sätt.

Jag var på gamla jobbet idag, hade beställt en ansiktsmask av Lolle som jag hämtade, sen lämnade jag endel kläder jag växt ur.
Haha hon sa jag likaväl kunde behålla de för jag va minst där =)

Kollat upp hur vagnen går på måndag så jag inte kommer sent 1:a dagen, vore ju pinsamt*
Hittade en som går så jag är vid Frölunda Torg vid 08.09, börjar ju 08.30, så perfekt så hinner man ju gå ner till jobbet med*
Hade varit bra att åka buss, men vet inte hur de går än, men har inget emot att gå den lilla biten som det tar*


image3

Jag & Maja igår när jag sa hejdå till kusinerna*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0