*4 dagar kvar*

Nu är jag klar med mitt rum *skönt*
Har visserligen EN pärm kvar där allt ska sorteras in, men är som sagt klar med det andra, och är inte så mycket som ska in i pärmen, men tänkte att jag skulle ta det i kväll.

Så nu är det bara att slänga i det jag ska ha med mig 1.a flyttomgången på fredag och lördag =)
Skulle ju ändrat min adress till tillfällig, men det kostade 125 kr sen + 60 kr varje vecka, och eftersom det bara gäller 3 veckor, kändes det som onödiga pengar.
Så de får ligga kvar här hemma, är det något viktigt får väl päronen skicka upp det i värsta fall*
Lolle från gamla jobbet ringde och sa att min ansiktsmask hade kommit som jag beställt av henne, så tänkte gå ner och hämta den i morgon + lämna tillbaka de mesta postkläderna.
Kan tjöta lite med de som jobbar med *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0