*Fastnade i hissen*

Körde rundan själv i dag vilket gick jättebra EFTER att jag fastnade i en hiss =)

Så störande, va på 8:nde våningen och skulle ta hissen till markplan, den åker en våning och tvär

stannar.

Stod först och tryckte på alla knappar, men inget händer så får ringa på NÖD knappen, hehe så tillslut svara en person så jag säger att jag är på Marconigatan 33 A, men jag var visst på 33 B kom jag på så fort han sagt att han skulle komma.

Ringde tillbaka för att säga det till honom, men han hade redan märkt det *ler*

Efter ett tag hör jag någon ropa hallo utanför, äntligen liksom.

Han håller på och grejar en bra stund innan han äntligen får isär dörren.

Och då är ju hissen mellan 8.an och 7:an så får böja mig och hoppa ner, under är ju ett hål nedåt *Gosh*

Men när jag väl kommit ut så var det bara att fortsätta med rundan, och det gick som sagt bra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0