*Storstadstjej*

Nu har jag flyttat och är på plats *WOW*
Började dagen med att åka och kolla på Johannas lägenhet, och om ungefär 1 månad är den min :-D
På henne lät det som hon aldrig ville tillbaka till den, i såfall om 1 år blir den min automatiskt eftersom jag hyr den i 2:a hand.
Den var jättefin, så blir väl bra....

Efter det var vi på IKEA köpte lite småplock jag kommer att behöva sen, hittade även en schysst soffa, det var även som en bäddsoffa, kan vara bra att ha när man får besök*
Vi var på Mios möbler och hittade en säng, men är inte 100 på den än*

Åkte till Cilla nu i eftermiddags, käkade med mamma & pappa innan de skulle till Haverdal.
Varit och fixat månadskort till vagnen med, trodde jag skulle behöva pröjsa för vuxen, men gick som ungdom *Das Gut*
Jag och Cilla har varit och gått runt Slottsskogen eller parken vad det nu heter, as ont i fötterna gick i mina fin skor, vill man vara fin får man lida pin *suck*

Tog lite bilder här så ni ser hur jag bor utvändigt i af haha*


BG

Birger Jarlsgatan =)

Huset


Nr 16 =)

Innegården

Mysig innegård*

Innegården 2

Ur en annan syn*


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Lycka till i nya lyan:)

2007-08-04 @ 20:07:30
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0