*Mot Göteborg*

Hola Guapa!

Denna bloggen ska handla om min flytt till Göteborg.
Förberedelserna nu innan och sen såklart mitt nya liv i storstaden ;)
Har ju pratat om att flytta från stan sedan man gick i högstadiet så känns helt jävla underbart att man äntligen nått detta målet.
Var ju så segt efter gymnasiet när man sökte och sökte jobb men varken fick respons eller flytt på det.
Det tog mig ett år längre än vad jag hade velat, men som sagt nu har jag nått drömmen.
Så checka in hos Cilla & Yusuke på Majorna, tro mig bättre "sambos" kan man inte ha *ler*
Har ju inte nämnt vad jag ska jobba med än, men har fått en förflyttning från jobbet här hemma så ska jobba på Posten som brevbärare i Västra Frölunda,
Tack vare kusinens brud Joanne och hennes mamma fick jag det *Thanks a lot*
Att det är kontakter som "styr allt" har man fan märkt nu *pjuuh*


image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0