*Typ fått lägenhet*

BINGO !!!


Min nya chef hade ringt mig nu ikväll och sagt att Johanna på nya jobbet undrade om jag kunde ta över hennes lägenhet kring den 25/26 augusti *ler*
Är ju i andrahand, men är ju göör svårt att få något nu så blir perfekt.
Hyran låg på 2800 något så är ju inte så farligt, en 1:a på 39,1 på åttonde våningen av 10 *hehe*
Sen sa hon att det va stora ytor m.m. och att det va havsutsikt haha inte så mycket men ändå utsikt.
Sen är det ju utsikt över hela Frölunda där typ *najjs*
Med vagnen ta det 20-25 minuter in till centrum inte så farligt.
Är höghuset bakom köpcentrumet på bilden, inte just det men samma höghus fanns mååånga sånna där.
När jag flyttar upp nästa söndag sa jag att vi skulle komma och kolla på lägenheten med så jag kan godkänna den. *Kompis det går bra nu ;)*

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0