*Himla planering*

Gud vad jag kan bli lack på jobbet, som A sa ; Gift dig aldrig med ett företag.
Nej tack, jag ska skilja mig någongång tro mig alla ni som läser detta, jag spanar & planerar.
I morgon ska jag köra ett annat distrikt på jobbet, och vill verkligen inte det, men orkar inte bry mig är ju fredag i allafall så någongång kommer man hem *ler*
Det som stör mig är att man aldrig få någon jäkla info, liksom hallo jag är ny i stan jag vill gärna ha en beskrivning, kan ju vara bra att veta vilket håll från jobbet man ska ta liksom.
D va så gullig och körde rundan med mig när vi skulle hem idag för jag skulle slippa vara nojjig.
Verkligen as schysst, samma sak som när jag skulle köra 48:an en gång, fick hjälp av M då, verkligen uppskattar det till 1000...
Det som skrämmer och stör mig mest är att inte cheferna gör eller visar det.
De kunde bry sig lite mer, well well. Someday I'm gonna leave that palce with a big smile.

Kommentarer
Postat av: kristin

rätta takter katrin. lite skinn på näsan, sånt gillar jag, haha
pussss

2007-11-08 @ 18:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0