*JUL PÅ LISEBERG*

Håhå jaja nu är man rund under fötterna trött mässigt :-)
Dagen började med att jag åkte in till stan då för träffa Per och Company, gick med de på stan ett tag.
Och nu ikväll har vi varit på jul på Liseberg.
Klart som fan att min kamera dör precis när jag tagit första kortet så jäkla typiskt.
Trodde att batteriet räckte så struntade att ladda den men nejdå *grrr*


Fick bli bilder från min mobil inte alls lika bra men men de fick duga =)
Alltid lika mysigt att gå där inne, måste dit fler gånger i jul tänkte se om Fredrik är sugen att gå med mig längre fram sen.
Spelade på Daim hjulet en gång och vann 2 rätt stora påsar Daim *mums*
Vann även på chokladhjulet =)
De sålde min favorit honung så köpte en burk med lemon/lime rekommenderas till alla honungslovers =)
Nu ska jag sova efter en mycket trevlig lördag*



Ett gatuband som höll i gång med julstämningen =)



Kusin vitamin försökte vinna biljetter.



Tomtarnas värld.



Så himla vackert med alla träd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0