*20 år i dag*

I dag fyller jag 20 år *Yeeheey*
Släkten + Sofie var här i går kväll och firade mig, mycket trevligt må jag säga.
Fick en massa nice som;

* Nattlinne & Snapsglas (Sofie)
* Pengar (Farmor & Farfar)
* Presentkort på systemet & äggform (Simon)
* Blomma i metall & Presentkort på Åhlens (Perre, Cissi, Basse & Nea)
* Badsét, Skålar med godis & pengar (Per, Cina, Lelle & Markus)

Av mamma och pappa i dag fick jag bl.a ett täcke, parfym, leggings, pingvin vinäger flaska as cool =)
Ska få en säng med sen :-D
Lägger upp lite bilder från igår...








Kommentarer
Postat av: tina

JAg visste att jag hade glömt bort att säga grattis!
fan ta mig!
Men ett stort grattis i efterskott!

2007-10-23 @ 21:22:51
URL: http://tinolini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0