*Gurgelmat*

Är det någon mer än jag och Cilla som vet vad gurgelmat är?
Tror inte det så kan berätta för er att det är vårt nya ord för ananas *ler*
Är ju så att jag reagera på det ibland när jag äter, så en gång frågade Cilla om jag ville ha så sa jag "- Ja om jag får gurgla efter".
Så nu går det via det namnet här på Birger Jarlsgatan *skrattar*
Hon kom nyss in med lite gurgelmat till mig *mums*



Jag med "gurgelmat" ;)

Blev sugen på att köpa något innan så gick in på http://www.ginza.se/ och spanade lite.
Och Hipp Hipp freak som man är så tyckte jag det var dåligt att jag inte hade sett Izthaks Julevangelium än så beställde den*
Har ju flera gånger tänkt att köpa Christian Walz gamla CD "Paint By Numbers", men det har aldrig blivit av.
Så hittade jag den för 30 spänn, så slängde i den i kundvagnen eller klickade rättare sagt =)
Godnatt säger jag för nu ska jag lägga mig och läsa tills ögonen blir suddiga.



Kommentarer
Postat av: mamma

schysst uttryck!!!!!
Gurgel på dej och godnatt

2007-10-30 @ 22:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0