*I Survived*



Nu är jag lugn igen, har varit och satt i min stav nu.
Det var ju inte alls så farligt, blev dock lite nervös när de sa att jag skulle lägga mig på britsen =)
Kände bara när de tog bedövningssprutan, annars när de drog genom själva staven märkte jag inte alls.
Har fått ett feting bandage så det ser ut som jag brutit armen hehe, kanske man kan dra nytta av i morgon på jobbet hehe (så fint glorian sitter på mitt huvud;)
Känner dock av den nu, armen känns stel med bandaget, få se om Cilla kan hjälpa mig med håret sen haha *tossigt*
Bandaget är ditsatt jäkligt hårt med, så tror det är de som gör så att fingrarna känns bedövade också, fast man vet ju aldrig, de hade tandläkarbedövning, sånt bruka ju bedöva annat med =)
Cilla ska hjälpa mig lossa det sen innan jag lägger mig *gytt*


Kommentarer
Postat av: mamma

blev lite chockad först när jag såg bilden innan jag fatta´vad det var. Hoppas du sover gott inatt och att det blir bra sen och kommer att funka. Kram!

2007-10-22 @ 22:08:27
Postat av: tina

DU är knäpp!
Jag klara inte ens ta en spruta...Sist typ i i våras då jag skull eta hepati sprutor så fick david, min faster och en sjuksköterska hålla i mig och en annan fick ge mig sprutan....
uscha hade tänkt sätta in en stav jag med...men kroppen samlar ju på sig vatten och man blir tjock och svullen. sedan hon tog ut sin stav har hon gått ner 10kg allt var bara vatten...
hänger du på in på liseberg då?
Kanske kan ta med dig killen...eller så
kram

2007-10-23 @ 21:20:22
URL: http://tinolini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0