*Jour-akuten*

Kom precis hem från Jourakuten *suck*
I dag har min arm värkt något grymt mer och mer och varit svullen och ilat.
Framförallt nederarmen.
Så det blev ohållbart vid 21-tiden ikväll, så Cilla skjutsade dit mig.
Och efter en lång väntan som gick fort med tanke på deras rykte när det gäller köer så visade det sig att jag fått en inflammation i armen.
Så nu blir det pencillin och sjukskriven från jobbet några dagar, suck varför händer detta mig!?!.
Är ju p.g.a P-staven så ska ringa Ungdomsmottagningen i morgon så de få reda på vad som har hänt också.
Åker nog hem och hälsar på föräldrarna om jag ändå ska vara hemma från jobbet nu.
Men nu är det dags att sova så jag orkar upp och ringa och sjukanmäla mig i morgon*
*Godnatt Godnatt*

Kommentarer
Postat av: Stéphanie

ajdå!

2007-10-24 @ 19:22:59
URL: http://stephaniesz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0