*Ny sits*

Liten uppdatering från Moi =)
Veckorna flyger på som attans fortfarande, skönt med helg snart igen  =)
I dag var det en sådan perfekt dag på jobbet, ingen reklam, lite post, och bra väder, sånt tycker jag om=)
Vi hade arbetsplatsträff idag, fick se ritningar på den nya lokalen bland annat, verkar rätt bra faktiskt, men väldigt svårt för mig att sätta sig in i det, eftersom det är så mycket nya rutiner och rundor för mig som inte säger mig så mycket än.

På mötet fick jag en AHA känsla.
Nu kändes det verkligen att jag hade bytt jobb när alla satt där runt bordet, liksom 30 nya kollegor och ansikten.
Är ju van vid ha Thur som står och pratar där framme, Mattias som gör roliga miner åt än, Jessica som man ge "Åh nej" blickar till när de säger något tråkigt.
Ni vet de där små sakerna som spelar in i allafall.
Nu ska jag städa rummet*

292839-36


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0