*Sticky Fingers*

*Kvällens Outfit*

Outfit

I går hade jag min första äkta utgång här i Göteborg.
Och såklart jag ville inviga den på Sticky, jag och Ellen och hennes brorsa Dodde va där*
Har ju hört en massa bra om det stället och sagt att det 1:a jag ska göra i GBG är att gå på Sticky och nu banne mig var det dags =)

Hade en sjukt trevlig kväll.
Vi träffade 2 grabbar som hette Niklas och Hampus där som vi joinade med resten av kvällen i stort sett.
Senare under kvällen joinade 2 till Alexander och Roger, mycket trevliga de med.
Träffade även en kollega, vi brukar inte prata så speciellt mycket på jobbet så va kul att han hejade, såg inte att det var han först, var sjukt mörkt där inne ju.
Som sagt det var en jäkligt lyckad kväll och jag är redan trogen gäst där =)

s 2

Dodde, Niklas, Henrik, Ellen och Alexander

s 1

Niklas, Henrik, Ellen, Alexander och jag

k

Dodde & Ellen

s 3

Niklas, Henrik, jag & Dodde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0