*Dumma kryckor*

1. Kryckor är inte lämpade för en 1:a
2. Träningsvärk som fasen
3. Kan inte göra NÅGOT =(

I dag mår jag väl som igår, väldigt mörbultad känner dock av foten mer, får inte ner den i golvet utan är som jag går på tårna med den om jag försöker använda den *Suck*
Sov gött i natt, men var jobbigt att lägga sig tillrätta, vill jag ligga åt ett håll får jag ont i ena benet och då lägger jag mig på andra sidan och då gör det ont i andra =)
Jobbigast är magen för såret sitter sååå fel, så kan knappt böja mig framåt, vilket man behöver en heldel, men strama åt som wrööö då.
Har satt en kasse på ena kryckan så man får med sig endel grejer, men mat & dryck är ju svin svårt, fick hasa på ett ben med en krycka samtidigt som jag höll i koppen *Suck*
Vill verkligen ut och handla, men det går ju inte =(


Magen som fick sig ett sår, sen ser ni den smala revan, som är så i vägen när jag vill böja mig.



Man får hitta lite lösningar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0