*Efterlängtad affisch*

Kom precis hem från jobbet och möttes av Jenny utanför dörren som pekade på ett paket som var till mig, eller som hon sa det kanske är från Uno.
Om han kommer idag igen så ska jag fasen ge honom en hjärtattack en dödlig sådan (Jag tänker inte vårda mitt språk mamma ;)) Nej men ärligt tänker inte öppna dörren i allafall . . .
Jenny och Jörgen hade pratat om det sen när jag hade gått och så hade Jörgen berättat att han var och morsade på honom med, innan hon flyttade in*
Så jag kanske måste bli sambo för att bli av med honom då haha *Suck*

En nice sak är ju då att min affisch har kommit som jag beställde, är fortfarande lite tomt på väggarna här.
Våra grannar i sommarstugan har alltid haft en tavla med en kille som står och håller i en bebis som jag alltid har varit faschinerad av, vet inte men det är något speciellt med en snygg kille som håller ett barn/bebis grymt charmigt. Hur som helst har jag letat efter den, och nu hittade jag en liknande som jag tyckte stämde bra med den jag egentligen var ute efter fast de inte håller ungen på samma sätt.
Men jag gillar denna skarpt, vad tycker ni om den???




Kommentarer
Postat av: nea

Den är vacker :O

2008-04-13 @ 10:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0