*Klockrena*

Vilka goa kollegor jag har fått både SMS och samtal idag om hur det är med mig.
Fick mess av Niklas när jag va på akuten haha så go han är Hoppas du få många droger om du har ont, passa på.
Messade Daniel med, alltid skönt att veta att han bry sig lite extra ;)
Lola hörde av sig, nu när hon har slängt sina kryckor så blir det min tur *Attans*
Tina ringde när jag kom hem och  sa att det bara va att ringa om jag ville ha hjälp med exempel handla och sånt, uppskattar verkligen det.
Fick ett oväntat med trevligt samtal precis, nämligen av Henrik på jobbet, jättekul att han ringde hade verkligen inte förväntat mig det.
Även han sa att det bara var att ringa om jag behövde hjälp med något, ser ni vilka underbara kollegor jag har eller!?!
Dagens klippa är verkligen my boss Tommy som ställt upp som moraliskt stöd på akuten, som chaffis och som fixade mat till mig då jag inte hade ätit på 8 timmar.



Tina @-}--.................................Niklas @-}--...........................Daniel @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0