*Krypandes på Hemköp*

Måste berätta en pinsam men nu efter små kul grej som hände när jag var på Hemköp.
Jag stod och pratade i telefon vid glassdisken och när jag ska lägga på så tappar jag mobilen och den åker under disken *ooops*
Tyvärr räckte det inte med att böja sig ner utan fick ställa mig på knäna för nå den *Toookigt*
När jag väl få upp den så är locket till batteriet inte med, så får gå ner igen och krypa och svanka för att få tag i den.
Och när jag ska kolla om någon ser mig får jag syn på en sådan spegelkupa ovanför mig som har syn över nästan hela affären, snacka om att man fick brådis eller =)
Jag fattar inte hur mobiler kan vara så hållbara har tappat det flera gången, inte en enda skråma, är ju bra men galet det med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0