*Paff*

Vad paff jag blev av att bloggen funkade nu, inte gjort det på några dagar ju.
Jaja hur som helst vad har hänt?
I går var en mördardag på jobbet, blev en timmes övertid, går ju ett nytt distrikt, och måste säga att jag trivs väldigt bra med det hittils.
Om man tar bort de tre 12 våningshusen jag även har så är det perfekt =)
En sak jag blev väldigt sur över är att de lovade ju oss nya elmopeder, visst har jag fått en men inte de allra nyaste modellerna, fått en som är gammal som stryk hatar den, man cyklar och gå snabbare än vad den kör *ler*
Försökte byta med de som aldrig hade kört de innan men de var svårflirtade =)
Har fått stressmigrän så ska lägga mig och vila en stund, tog en alvedon så hoppas att det hjälper.

Kommentarer
Postat av: Sara

haha nu vet jag med. Läste på internet.. :P

Ja det måste vi ju! Näär kan du?
Jag har så jäkla mkt nu bara, måste checka kalendern. :P

2008-04-01 @ 22:20:03
URL: http://payinginnaivety.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0