*Tungkyss el Quickfuck?*

Hade en väldigt lyckad kväll i går kan jag säga.
Tanken var ju att vi skulle ha AW på Rumpan bar, men där tog det stopp för mig eftersom det var 23 årsgräns.
Vad sura vi var klockan var liksom 17.30 och vi skulle ju bara äta, tycker att de kunde gjort ett undantag istället för att behöva splittra ett sällskap men men . . .
Stör mig på att det var andra 20 åringar som kom in *Wröö*
Så istället drog vi in till Linne´s kök och bar, de hade Tacobuffe där *Mums*
Det var verkligen så kul, och de andra från Rumpan bar kom in så fort de var klara sen . . .
Vi var endel men det var jag, Tina, Birgitta, en tjej från 426, Putte, Stefan, Håkan, Niklas, Fredrik, Mahir och John.
Och när vi började gå igenom drinklistan så kunde vi ju inte hålla oss eftersom de hette bl.a Tungkyss, Quick fuck, Bonka bäver och i den stilen.
Jag beställde en som hette Knullskum, bartendern kunde inte hålla sig för skratt haha.

Bartendrarna var nice höll på att flumma när jag och Tina skulle köpa öl, så lyfte den ena killen upp den andra och pussade honom haha, och han som blev upplyft tog sin släng för att torka av kinderna.
När jag skulle skriva på kvittot la jag till "Du får ingen puss av mig", han bara "Åhhh vilken diss".
När vi drog därifrån sedan så stod typ alla som jobbade utanför bl.a han från baren så han bara Hörru, så han fick en kram och en puss på kinden haha.
Jag, Tina och Stefan drog vidare till Jeffreys sen, sedan stack jag hem.
Ska lägga upp bilderna sen eftersom det blev mycket text nu . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0