*Vårdcentralen*

I morse bar det i väg till Vårdcentralen här borta, ville få ett sjukintyg vilket jag fick så ska vara sjukskriven hela nästa vecka med.
Jag fattade inte så mycket av vad han sa så fick fråga om ett antal gånger, men han var ändå förstående och tvekade aldrig på att ge mig ett.
Lossade mitt plåster på magen i går och då hade bomullstussen under fastnat i såret så vågade inte ta bort det.
Tänkte att doktorn skulle kollat på det men struntade i det, nu när jag kom hem och skulle ta av ena tröjan så råkade den sopa till där så det flög i väg, det sved kan ja säga.
Är ni inte äckelmagade så ser ni hur det ser ut nedan, kommer säkert bli ett litet ärr där *Vill inte*
Ska ringa jobbet och berätta läget så att säga, kan vara bra så de inte planera n mig på 50 uppgångar nästa vecka =) Ska skicka med Tina intyget + kvitto på besöket.
Har ju lite tur att jobbet betalar våra läkarbesök & mediciner som har hänt i samband med jobbet då =)


Min "fina" mage *NOT*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0