*Abigail Breslin*

Visst är hon söt som jag vet inte vad, gudomligt söt i allafall.
Hon är med i den första filmen som jag ska se nämligen; Definitely, Maybe.
Min filmlista framåt ser ut såhär;


* The Nanny Diaries
*
* Meet Bill
*
* Lars and the real girl
*
*21
*
* Humor från TV4


Har höga förväntningar på de flesta ;)

Precis käkat, blev proppmätt direkt (som tur var).
Får se om jag tar glass eller popcorn som efterrätt *ler*
Fick tag i Cilla så redan i morgon ska jag hem till henne så hon kan fixa klänningen till mig, hoppas det blir bra.
Men litar på henne till 110 % hon är ju textilkonstnär så vore dumt annars ;)
Dags att sätta på 1:a filmen.




Min goda mat =)

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0