*Besök på Axess akuten*

Nyss hemkommen från Axess akuten, kärt återseende? Njaa.
Fick sjukanmäla mig idag ändå, känns inte kul, men mitt knä känns verkligen inte kul.
Haft svårt att sova på det eftersom jag inte har kunnat ligga på det.
Så försökte få en tid hos vårdcentralen men de tyckte jag skulle till A-akuten istället eftersom de hade en röntgen där.
Efter att ha klätt på mig tog jag vagnen bort dit.
Gick hyfsat fort att skriva in sig faktiskt men sen fick man ju vänta ett tag för att få bli undersökt, trodde jag skulle flyga upp i taket när han höll på att känna och dra.
Sen vart det dags för röntgen, var också jobbigt fick ju inte ned mitt knä.
Hur som helst syntes inget där, men de trodde att jag hade fått en stukning eller tänjt ut ledbanden.
Visste inte ens att man kunde stuka knät!?!
De sa att de kunde ta 10 dagar att bli bra, eventuellt tidigare vilket jag tror och hoppas.
Tänker nog vara hemma i morgon och sedan får man se hur det känns, kanske  förhoppningsvis kan få jobba inne sedan, men det märker vi i morgon.

// Tin @}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0