*Biblioteket*

Jag kommer inte ihåg när jag senast satte min fot på bibblan.
Min data la av helt i dag så gick ner hit för att sätta mig vid internet lite, så nu har man fixat ett bibliotekskort i Göteborg också (snyggare än Värnamos haha).
Hoppas jag får i gång datan senare ikväll, pilen försvann nämligen så jag fick stänga av datan på det "dumma sättet som man inte få göra".
Och när jag skulle sätta på den igen är skärmen bara svart fast det surrar, har varit med om det innan, men då gick det efter ett tag, men nu ville de icke =(
Väntar på ett viktigt mail det är därför jag va tvungen gå hit, så ska sitta ett tag tills jag fått svar på det, vilket jag vet att jag kommer att få, gärna snart så de inte hinner att stänga här *ler*

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0