*Biljetter hit & dit*

Good morning!

Blev en tidig kväll för mig sen i går, la mig innan 00.00 i allafall, det bara slog till så blev jag skit trött.
Satt och rensade bland all musik på datan, så kanske en logisk föklaring =)
I dag ska jag typisk söndagsslöa, ska åka in till stan och köpa en grej snabbt, eller fan ska man vänta till i morgon kanske !?!
Well har i allafall 2 stycken brev att skriva, skriva i dagboken om lite som hänt på sistone, sen ska jag åka bort till Cilla ikväll och fixa min klänning, om vi blir klara med den idag så ska jag lägga in en bild på hur den blev.

Börjar bli trött på att kolla på biljetter hela tiden, känns som om jag inte gör något annat.
Stockholm i september igen ju, skulle bokat en 1:a klass biljett för halva priset på SJ, men klyddade och vill inte ge flera hundra för en.
Så det får bli Swebus eller om de möjligtvis auktionera ut de sen, får se hur jag gör, för jag måste åka =)
Det var nog 2 år sedan jag var i Sthlm sist och nu ska jag dit till veckan + om en månad igen *HÄRLIGT*
Måste fråga runt om någon vill hänga med på inspelningen med. . .


// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0