*Stockholm - kväll*

Sikka jackasses de finns alltså.
När jag skulle gå igenom spärrarna ner till tunnelbanan så ser jag att spärrvakterna kollar på varandra och nickar och sedan när jag gått igenom ropar den ena åt mig att komma.
Blev skit nervös liksom vad har jag gjort???
Så frågar killen om jag är singel eftersom den andre killen va intresserad haha jävla puckon, står det i deras arbetsuppgifter? Ragga upp de som åker T-bana tro!?!
De komiska är att han som "va intresserad" va gammal, hallo liksom ser jag inte ung ut or what.

Mötte upp Roger och fick nycklar, sen bar det hem till hotellet igen.
Satte mig i deras Bistro och tog ett glas vin och en Nachotallrik, då kände jag mig väldigt nöjd samtidigt mongo haha.
Nu ska jag packa i ordning lite, eftersom det tyvärr är 10.00 som gäller i morgon =(
Imorgon är planerna ;

* 10.00 Checka ut från hotellet
* Ta en taxi till R:s lägenhet och ställa in mina väskor
* 12.00 Eventuellt luncha med Andreé
* Fram till 18.00 SHOPPA SHOPPA & SHOPPA (Hittade ett par snygga feststövlar)
* > 18.00 "Checka in" hos Roger och tillbringa kvällen med honom.

// Tin @-}--

 Hotellets Bistro

 Vinpimplande

 Mumsig Nachotallrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0