*Färdig flängt*

Nu har jag flängt färdigt på ett bra tag framöver.
Är tillbaka hemma i Göteborg nu efter mina sköna semesterveckor som jag valde tillbringa i Stockholm och Värnamo, lite hemma med förstås.
Skönt att jag verkligen "fyllt ut" dessa veckor, förra gången fick jag ju semesternojja eftersom jag inte hade något planerat.
Känns sådär inför att börja jobba på måndag, men men är la bara att bita i det sura äpplet och gå in för det.
Kommer säkert in i det rätt fort igen *Wrööö*

Har precis börjat packa upp allt från Ullared som jag hade i resväskan.
Så alla är sååå välkomna hem till mig för att hjälpa mig käka upp alla kakor, godis och snacks som jag köpte, ge f'n i popcornen bara haha, ni får gärna använda schampoot med *ler*
Hade en mysig posthög att kolla igenom, med lite räkningar *BORING*
Fast var 3dje månad har jag ju endel räkningar att ta i tur med, inga stora summor som tur är men trist ändå.
Ne dags att fortsätta packa upp.

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0