*Fortune Cookies*

Your heart will always make itself
known through your words



Så stod det på lappen i min lyckokaka som jag köpte ett gäng inne i Thaiaffären.
Tyckte den mamma fick när hon var här var bättre ;)
Tog tid i stan, hade ju bara tänkt att pysa in snabbt för att handla då, men sen blev det en sväng upp till Åhlens för att köpa lite galgar (har ju mina favoriter där).
Sen kurrrade magen så på hemvägen stannade jag på ICA och köpte med mig kycklingklubbor.
Träffade även grannarna där, inte setts på ett tag.
Därefter gick jag till Hemmakväll och hyrde en film.

Just nu är jag gnällig, sedan jag kom hem för en timma sedan har ett billarm här utanför stått på.
Blir tokig det slutar aldrig, visste inte ens att de höll på att tjuta sååå länge.
Lust att elda upp bilen snart, man kan ju inte koncentrera sig på varken film eller läsande *Grrr..*

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0