*Stockholm*

Då har man precis checkat in på Inedal, både resa och incheckning va smidigare än väntat.
Men blev helt snurrig vid centralen sååå stort liksom, följde skyltarna mot taxin, aldrig varit så lättad över att hoppa in i en.
Tänker åka i galet god tid på lördag så man hittar ner till de där jäkla tågen MORR . . .
Känner mig redan ensam, vad fan gör jag här egentligen *ler*
Men känns nog bättre i morgon när det blir shopping.
Ska slöa på hotellet nu tills Erik ringer, en kille jag ska möta upp vid Västermalmsgallerian eftersom han ska köpa en biljett av mig.
Sen få det nog bli bio ikväll, ska spana in när Mamma Mia går vid Sergel*
Ciao Ciao



Jag hemma innan jag lämnade kära Götet



Mitt hotellrum*

// Tin @-}--




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0