*griimt nöjd*

Känner mig jäkligt nöjd just nu.
Denna jobbveckan får gärna vara lite småjobbig (eller helst inte), men känns OK eftersom man vet att på fredag klockan 14.00 går man på semester.
Varför nöjd då?

* Snackade med Roger igen så nu är det spikat att jag kan bo hos honom en natt då jag är i Stockholm, vilket innebär att jag kan stanna kvar där en dag extra.

* I morgon har jag bott i Göteborg i 1 år, detta året har gått väldigt fort, men är oerhört nöjd med "min nya stad"

* På tisdag ska jag och Sara till Liseberg för att lyssna på Magnus Uggla *NICE*

* Ikväll addade en gammal klasspolare mig på FB där hon skrev;
Jag anade att du inte skulle bli kvar i v-mo så länge :P hihi du e en storstadstös helt enkelt.
På något sätt fick det mig att känna mig så himla nöjd med att jag lyckats.
Att jag har gått och berättat för andra om mina planer och de har minne av det och har förståelse för det.


JAG ÄR NÖJD =)

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0