*Gurgelmat & härliga Sofie*

Har nyss göttat mig med lite gurgelmat (Ananas), kallar ju det så eftersom jag är lite små allergisk mot ananas egentligen, så måste dricka vatten så fort jag har ätit det =)
Vet inte hur många gånger jag har snackat med Sofie idag och har skrattat högt varje gång, underbara tjej säger jag bara, får alltid till massa roliga citat och uttryck.
Ska bli nice att träffa henne på onsdag och de andra girlsen med såklart.
Känner mig så nöjd, har ju höllt på att rensa datan ett jäkla tag, och idag blev jag klar med ALLA låtar och digitalbilder, låtarna har jag höllt på med flera månader *Proud*
Måste börja packa ner lite saker till i morgon, ska inte ha med mycket alls, men måste ta stora resväskan ändå eftersom den kommer nog fyllas efter att ha varit i Ullared :)
Är alltid nice att komma hem till VMO, men denna gången ser jag verkligen fram emot det lite extra, eftersom jag ha fullt upp hela tiden.

Tisdag : Hem till VMO och sen hälsa på i Gällaryd, skulle tro att det bli besök hos Farmor & Farfar med.
Onsdag : Ska till frissan, Mamma & jag ska till Ullared, Lilla Krogen med Anna, Sofie & Mia på kvällen.
Torsdag : Hem till Göteborg . . .

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0