*Hemma från Stockholm*

Då var man hemma från Stockholm, tack & lov började tåget rulla prick 11.07 så hemresan va väldigt smidig ,passade på att sova också, visst sov jag i natt. Men är jobbigt att ligga två stycken i en 90 säng, thanks god att man ha en 1.20 nu!
Får dra lite om gårdagen då.

Fick som sagt checka ut från hotellet redan vid 10.00 så tog en taxi hem till Roger för att ställa in min resväska.
Efter det tog jag tunnelbanan tillbaka för att kolla på ett par stövlar jag spanade på redan på onsdagen eller om det var torsdagen, blev ett köp i allafall (ska lägga upp bilder på allt sen).
Tog en sväng in i Västermalmsgallerian igen för att gå till Accessorize och Björn Borg.

Klockan började närma sig 12.00 så fick ta mig till NK där jag hade bestämt träff med Andreé för en lunch.
Efter att velat lite hit o dit så styrde vi stegen mot Stureplan och Sturegallerian där vi åt en god lunch, Fläskfiléspett *Gott i gott gott*
Mätt som man var skulle vi ju inte nöja oss med det utan gick till Gallerian och köpte varsin Brownie med mjukglass Jesus vad mätt man var efter den, men gott som yeah.

Andreé va tvungen att sticka på ett möte så gjorde stan lite till, kan glatt konstratera att jag SLAPP visa leg på glasbanken, WOHOOW stort ju.
Vid 15.00 sved mina fötter verkligen så gick och köpte en bok och ett kollegieblock och satte mig på centralen för att vänta på att kunna åka till Roger.

Fullpackad som en Åsna tog jag en taxi hem till Roger och där blev det en pizza & TV kväll, mycket trevligt.
Tog mitt pick och pack i morse och lämnade Stockholm väldigt nöjd, men längtandes hem.

// Tin @-}-


Vill ni veta vad som döljer sig i de kassarna så spana på bloggen lite senare ikväll, kommer lite andra bilder med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0