*Jäkla väder*

Gud vad jag blir deppig, vädret blir ju bara värre och värre *Snyft*
Dammsög min balkong i helgen ju, kunde jag skippat det ser ut som en skog där nu p.g.a all blåst =(
Ska det vara såhär hela veckan tänker jag gå i kloster eller något liknande, hehe palla liksom . . .
Hoppas det blir bättre till nästa vecka så man inte behöver sitta och uggla på ett hotellrum, i såfall packar jag fan med mig en kortlek ;)

Komiskt ikväll har jag fått hela två inbjudningar till en inflyttningsfest i Värnamo och en i Halmstad.
Får se hur jag gör, vill inte riskera slösa bort pengarna på Booze innan jag åker.
Nein nu ska jag nog hoppa ner i sängen, börjar bli trötter.

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0