*Kassarna innehöll (Bilder)*

Sådär då var bilderna inlagda på datan.
Här nere har vi resultatet av mina 2 shoppingdagar, räknade ut att jag bara gett ungefär 2755 :- för det, och då har jag inte räknat med taxiresorna och maten =)
Bra jobbat I think*

// Tin @-}--



Andreé på vår lunch*



Underbar utsikt från Rogers vardagsrum, tyvärr gör den sig inte rätt där.



Roger leker med sin nya mobil ;)



Så söt så ;)



1. Stövlar - Skostudion
2. Blå sjal - Savann
3. Cover Ups - Åhlens City
4. Hjärtljusstake (till min balkong) - Fiskmåsen Smide & Nostalgibutiken
5. Plånbok - Accessorize
6. Flipflops - Björn Borg
7. 3 par trosor - Accessorize
8. Böcker - I dina kläder (Jane Green) & Pappa flickor (Tasmina Perry) - NK
9. SOLO & Hennes - NK
10. Trosor - Björn Borg
11. Necessär & Nagellack - Make up store
12. Klänning med skärp - Inaya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0