*Klockan går =(*

Nu har denna damen diskat, brett mackor, lagt fram kläder för morgondagen, duschat, fönat & plattat håret och målat naglarna samtidigt som jag och Jocke har mailbombat varandra i snart eller rättare sagt halva denna dagen, trevligt ;)
Snart dags för sängen, men ska betala räkningarna snabbt innan jag lägger mig så jag ha det gjort.
I morgon är det som sagt dags att börja jobba igen, lagom kul hade helst varit hemma 2 veckor till eller kanske 1 i allafall, men men får se fram emot i höst sedan då jag tänker ta lite TROR JAG, ha fått en idé nämligen.
Tack vare John så vet jag vart jag ska gå denna veckan som tur är, känns ju skönt att komma tillbaka när man vet att man är saknad av John & Niklas =)
Har fixat lite nya låtar på Mp3:n också, så det ska nog gå bra.
Har ju en lördag att se fram emot med Sofie =)

Can't find my drink or man.
Where are my keys, I lost my phone.
What's go-ing out on the floor?
I love this record baby, but I can't see straight anymore.
Keep it cool what's the name of this club?
I can't remember but it's alright, alright.



// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0