*LILLA KROGEN/HARRYS*

Så fort vi kom hem från Ullared va det snabbt in så strykte mamma en skjorta till mig sen åkte jag ner till Lilla Krogen för att käka med Anna & Sofie.

Det var verkligen jätte trevligt blev galet proppmätt, de hade en supreme buffé, så man fick äta från både sallads/mongoliska/varmrätts/fruktbuffén *Mumsigt värre*

Satt där och snackade tills de stängde sen skjutsade Anna hem mig, hann inte hem förren Sofie ringde.

Då ville hon till Harrys, hon lyckades övertala mig så eftersom det är Värnamodagarna nu så satte vi oss i deras öltält och lyssnade på Paddingtoncovers, blev lite bira och allsång (skön stämning).

Slumrade jävligt gött blev en lååång men galet schysst dag =)

Schooofie Schporrong "ass fast hell" ;)

// Tin @-}--

 Anna & Sofie på Lilla Krogen
 Söta Anna
 Jag & Sofie
 Sofie på G mot Harrys
 Jag rullar på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0