*Nyklippd och nöjd !?!*

Då vart man nyklippt och nöjd? Njaaa jag tycker det blev alldeles alldeles för kort.
Visst som man ser på 1:a bilden så var det ruggigt slitet där nere så på så sätt är det ju mucho bättre, men ni ser ju vilken jäkla skillnad det är på längden =(
Nu är de jättekort, hon måste ju ha klippt mer än 10 cm asså, det som tröstar mig lite är att mitt hår växer som ogräs.
Men ändå gaah, blir alltid lack på frisören när de ha klippt mig *Suck*
Men..men det är väl bäst som det är nu topp-mässigt iaf.
Ska ta en sväng ner till farmor & farfar nu så tiden går, ska möta mamma hos hennes frisör vid 14.00 tiden för att sedan bege oss mot Ullared.
Ciao*

// Tin @-}--



Före



Efter

Kommentarer
Postat av: TINA M

det blev lite kottare där ser man^^

Måste komma upp och hälsa på dig snart och så får vi gå ut.

2008-08-21 @ 14:42:39
URL: http://tinolini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0