*Releasedatum 2008-11-30*

Allvarligt? I slutet av november kommer Mamma Mia The Movie ut, jag vill ju ha den NU.
Känns lite hemskt att säga också, men det går ju fort dit så hej & hå snart är det höst och jul allihop *hehe*

Och hur mår mitt knä idag då?
Kan röra det mer än igår i allafall och känns lite bättre på sidorna, men själva knäskålen gör fortfarande väldigt ont.
Men som sagt det går åt rätt håll åtminstone, alltid något.

Drömde skumt i natt, det var typ 3 platser i en.
Sen drömde jag att en barndomskompis och jag skulle åka tunnelbana, och han lurade in mig i fel vagn.
Så vem kan det ha varit jag drömde om då?
Martin, Markus L, Sebbe, Mattias eller Markus.S???
Fick nog med de närmsta där, börjar tappa kollen när man inte ses längre ju.


Nepp dags att krypa in i täcket igen för att läsa lite.

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0