*Seg söndag*

Söndags slöandet är på topp, klockan går sakta, och jag känner mig allmänt lam.
Satt och göttade mig på balkongen tills det började mulna på och regna =(
Sugen på att slöa framför en film, frågan är bara vilken!?!
Vill nästan börja jobba nu, jobbar denna veckan med sen blir det 2 veckors semester YEEHAAW, ska bli så jäkla gytt.
Måste beställa hem ett tunnelbanekort ikväll, så det hinner komma innan jag åker upp.
Nåårling spoling ringde mig i går kväll med, så passade på att fråga om jag kunde få bo hos honom en natt när jag ska till Stockholm, vilket gick bra OM han var hemma då *Hoppas Hoppas*
Hade verkligen varit nice att få 2 hela dagar där =)
Ne ska slänga mig framför en film nu, tar första bästa!

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0