*Shoppingtempen är hög*

Fortsätter shoppandet på hemmaplan =)
På onsdag ska jag och mamma till Ullared sen ska jag tagga ner det lite tills nästa "Shop until you drop moment"
Vaknade nog 13.30 idag jätteskönt att få sova ut, men blev ändå lite paff att det var så sent.
Klädde på mig och tog vagnen till centralen för att hämta ut min tågbiljett, därefter blev det Kicks men hittade inte vad jag var ute efter *Morr*
Så gick till Papeterie och där blev det en hel del.
Har spanat in deras underbart söta lådor ett jäkla tag så nu tyckte jag att det var dags för ett köp.
Blev 3 stycken + en adressbok, man såg att hon som jobbade tyckte det var kul att jag skulle ha så "mycket", antar att folk mest köper små saker där annars.
Ska fylla i min adressbok nu*

Ciao Ciao*

// Tin @-}--





Söta va?
De checkar såklart in i klädkammaren =)

Kommentarer
Postat av: TINA M

Vart hittade du dessa?

SKa upp till götet sista helgen i augusti. Har inte en aning om vart han bor.

2008-08-18 @ 18:30:18
URL: http://tinolini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0