*Shoppingtur*

Har precis kommit hem till hotellrummet efter en shoppingtur.
Låg och drog mig rätt länge eftersom jag inte hade någon brådis med att göra stan.
Började vid Gamla Stan och gick bortåt Sergelstorg och där runt, hittade lite smått & gott.
Tänkte att jag skulle visa allt jag köpt sen när jag kommer hem, men köpte en gudomligt söt klänning.
Det var kärlek vid 1:a ögonkastet och då har jag lärt mig att det inte kan slå fel =)
Söt-snygg är den verkligen och det bästa av allt är att den bara finns i några exemplar så hon garanterade att jag skulle bli ensam om den, framförallt i Göteborg då *Me Like*

Köpte med mig lite Wok hem som jag precis krängt.
Jag ska träffa Roger om några timmar för att få en nyckel hem till honom så att jag kan slänga in min väska där så länge i morgon.
Måste checka ut redan vid 10.00 ska se om man kanske kan få vara kvar lite längre, blir drygt att gå & vänta tills han slutar sen.
Men får la göra stan lite till, och hitta på något mer som kan fördriva tiden, något förslag?

// Tin @-}-



Fick ihop lite i allafall



Är det detta som kallas matvrak?



Mycket god WOK



Min fina klänning @}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0