*Stockholm - dag*

Helt plötsligt blev jag nervös, why??? Ska snart träffa Roger ju hehe.
Nej, men allvarligt vi har inte setts på typ 2,5 år och inom en timma kommer jag möta upp honom på Liljeholmen.
Är bara att räta på ryggen eftersom jag ska bo hos honom natten mellan fredag & lördag.
Har ingen anledning till att oroa mig egentligen han är ju världens snällaste, men ni förstår nog hur jag menar ändå.

Efter att ha träffat honom ska jag åka tillbaka till Hotellet hade jag tänkt, ska nog sätta mig i Bistron och ta ett glas vitt och en nachotallrik *Mums*
Eller kanske ska göra som Sofie skrev till mig: Nu när du bo på hotell så måste du supa dig full på champagne!
älskar denna tjejen asså haha.

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0