*Snark säger jag bara*

Gosh vad jag är trött nu, sovit en stund behövdes kan man säga.
Fick ju ställa klockan i morse för att ringa och sjukanmäla mig, sedan fick man ställa den igen för att ringa vårdcentralen.
Sen får man ju inte överenergi av att sitta och vänta på akuten heller Zzz . . .
Tur att jag hade med en bok, men trodde jag skulle somna efter ett tag med den med *ler*'

Har spanat lite på jobb också, men gillar inte arbetsförmedlingens hemsida sedan de gjorde om den, va bättre innan så slutade kolla rätt fort.
Ska kanske spana lite senare, försökte byta bild på mitt CV utan resultat. Fick jag dit den där jäkla bilden så blev den suddig när jag skulle minska den och så kan den ju inte se ut.
Får fortsätta med den jag har ett tag till.

// Tin @-}--

Kommentarer
Postat av: jossan

är också sjukt trött! är så ovan med tidiga skolmornar! :p

2008-08-26 @ 22:03:11
URL: http://joseephinees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0