*Stapplande Katrin*

Det gick ju hyfsat bra att börja jobba tills jag kom till slutet, hade precis tagit min delning och var på väg mot de 3 höghusen som är min sista del på min runda.
Åker på trottoaren med moppen då Christian kommer, så självklart vinkar jag tillbaka till honom.
Vad händer? Jo moppen ta sikte ut mot vägen och på något vänster flyger jag av moppen och landar på marken och smäller i knät med en jäkla smäll.
Visst f*n gjorde det ont men kändes hyfsat ändå trots att jag börjar halta, John va schysst och hjälpte mig med resten av rundan.
Så fort jag kommer hem smörjer jag på Zoon och lägger mig för att hoppas att det känns bättre när jag vaknar.
Kan nu säga att jag haltar som fasen, ilar o smärtar i hela knät framförallt lite nedanför, ha svårt för att få det "rakt" när jag vill sträcka på det. Faan säger jag bara, varför händer allt mig?
Måste byta jobb innan jag bryter varenda ben i kroppen där =(
Känns trist OM jag skulle behöva stanna hemma i morgon, började ju fasen idag.
Men om jag vaknar och det känns som nu har jag inget val, går som en nerböjd 90 åring med rullator nu. DAAAAAMN.

// Tin @---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0