*Sticky*

Aotch vad jag har ont i mina fötter idag, blev mycket dansande igår, klarade det, men delvis grimaserade man till för att man gjorde någon rörelse som påminde knät.
Kvällen började hemma hos mig, satt och drack och flummade oss lite, sen blev det en taxi hem till John, hans brrosa fyllde 25 och hade kräftfest så tittade förbi en stund.
Sen drog vi vidare till Sticky och där blev det shejkande och drinkar =)
Gick fram till bartendern och bad om något gott, vilket han gillade haha så han gjorde 2 drinkar till mig hela kvällen.
Räckte att han såg mig komma mot baren en nick och han började blanda, sånt tycker vi om *ler*

Har köpt mig en Bingolott till ikväll haha, fick ett sådant sug när jag gick förbi de som sålde de i Femman =)
Så ikväll ska jag försöka vinna en miljon eller något haha or not, men bra tidsfördriv sen KANSKE jag får besök ;)
Ska sitta här ett tag till, sedan blir det hem och städa i ordning lite.
Så fort jag har fått tillbaka min data så kommer jag lägga in bilder från det jag varit med om, under tiden jag varit utan data hemma.

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0