*Stifflerklanen é niiice*

Ich bin mude.
Har tillbringat min dag hängandes över min bok som är mucho bra, sedan blev det en film.
Kollade på American Pie Bandcamp, som handlar om Stifflers brorsa Matt, snygg klan det där haha.
Jag var även nere och lämnade in min data hos Data Akut så jag hoppas att de kan fixa den åt mig nu och att jag inte behöver vänta allt för många veckor.
Hade varit schysst att få jobba i morgon, men icke ska vara hemma och vila knät.
I morgon ska jag med på 5 kampen på Liseberg med jobbet, inte så mega sugen egentligen, men tänker göra det för sakens skull *Öhh*
Ska börja dra mig hemåt nu, kommer bli bloggpaus för min del lite smått framåt nu.

// Tin @-}--

Kommentarer
Postat av: TINA M

hejsan.



Alltså nu har jag varit dålig på att läsa din blogg...Men vad har hänt på senaste? Skadat dig igen eller så?

Funderar på att dra upp till götet i mitten av september är du där så kanske vi kan ses? Vad har du för mobil nr eller så kan du ju skicka på mejlen eller så. Kram

2008-08-29 @ 10:31:10
URL: http://tinolini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0